torsdag den 13. september 2012

3 fodboldkampe på 5 dage

Hej alle

Jeg har meget travlt fortiden. Der går ikke et øjeblik, hvor jeg ikke laver noget, men heldigvis fik jeg lige lidt tid til at komme med en update her fra USA.

Jeg har det helt fantastisk herovre i Rexburg, Idaho. Har fået oplevet en masse. Jeg har været i biografen flere gange, hængt ud med skønne personer, set 3 fodboldkampe på bare 5 dage (skal jo støtte op om skolens drenge fodboldhold), tog til the fair, så et hypnose show, shoppet en smule, set en football game og meget mere.. Har ikke tid til at skrive mere, så det her var bare en kort update så i ved, hvad jeg går og laver.

P.S så bliver der holdt noget der hedder "homecoming" dance den 22 September på min High School. Det er næsten ligesom prom, bare en mindre udgave af det. Håber jeg når at få en date til det inden!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar